woensdag 17 november 2010

Vanochtend was het prachtig buiten. Ja ja, ik weet het, ik begin zeer regelmatig zo. Maar vanochtend leek het precis zoals in de film van Narnia.
Deze dag was verder niet echt bijzonder. Jetty is nog steeds thuis. Erg moe. waarschijnlijk heeft ze verstopping en daar kan je erg moe van worden. Nu hebben we van internet een zg poepkaart gehaald. daar staan een zeven tal verschillende soorten uitwerpels op. De bedoeling is dat Jetty aankruist welke soort ze heeft gehad op een dag. Jetty vindt dit wel leuk (en de rest ook...). 
Simone is vanmiddag en vanavond naar Linköping naar het theater. Voor Zweeds gaan ze een toneelstuk bekijken. Ze heeft het volgens de sms erg gezellig. Vanacht blijft ze bij iemand in Vimmerby slapen. Ze komt nl erg laat terug en aangezien we maar een auto hebben is het moeilijk voor haar om thuis te komen. Gaat prima. De kinderen zijn wel benieuwd hoe het morgenochtend gaat. Dan moet ik ze wakker maken en naar school zien te krijgen. Dat gaat goed zolang er geen (grote) vertragingen optreden. We zullen zien.
Ik ga nu lekker slapen met Jetty naast mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten