zondag 21 november 2010

Redelijk rustig weekend gehad. Gisteren een beetje in de schuur gewerkt, Jolein heeft paard gereden en de andere meiden waren lekker thuis. Jetty knapt gelukkig goed op en gaat morgen weer lekker naar school. Dat wil ze trouwens zelf ook erg graag (tjonge, wat veranderen de tijden zeg!!).
Vandaag ook een rustige dag gehad. Vanavond de jaarvergadering gehad van Kröngården. Dat is de kerk waar ik voor werk. Ook deze jaarvergadering werd afgesloten met een fika. Dat is iets wat in Nederland niet echt bekend is. Fika is uitgebreid koffie drinken. En met uitgebreid bedoel ik koffie met broodjes en koekjes. Hier in Zweden hebben ze de goede gewoontje om koffie te drinken met meerdere koekjes plus broodjes. De Hollandse gewoontje om koffie en thee te drinken met één koekje kennen ze gelukkig hier niet. Ik heb begrepen dat Maxima hierover geen grapje mag maken. Haha ik wel!!
Het sneeuwt hier (helaas) weer licht. Ik hoop dat er niet te veel valt want morgen moet ik met Janneke naar Oskarshamn voor de beugeltandarts. En dat is ruim 90 km en 1,5 uur rijden. Enkele reis.... Vervolgens zit ze daar ongeveer 10 min in de stoel en dan kunnen we weer naar huis. Gelukkig hebben ze daar een grote M.
Jullie horen het wel morgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten