maandag 29 november 2010

Frustrerend werk

Vandaag heeft het voor de verandering nog meer gesneeuwd. Maar dat begon niet voordat ik het pad naar de garage prachtig mooi had schoon geschoven. Een half uur heb ik ervan mogen genieten. Toen begon het weer te sneeuwen. Een half uur later begon het ineens tien zo hard te sneeuwen, tot vanavond toe. ZUCHT. Al mijn werk, al mijn zweet, al mijn spiergroei voor niks. HELEMAAL voor niks. In tegendeel: wat ik heb weggeschoven is zeker 10 voudig terugekomen...... Onze vrienden vragen zich af waarom wij hierna toe zijn verhuisd. Kalle had het zelfs erover dat hij ons vergeleek met de druide in Asterix die een grote steen op zich had gekregen en daarna niet meer wist wat hij deed.... Ach, misschien heeft hij wel gelijk. De wegen buiten Vimmerby zijn goed geschoven, maar in Vimmerby is het slecht. Er ligt veel ijs op de wegen, daardoor lijkt het precies of je op een zeer slecht onderhouden bosweg rijdt.
Jolein heeft het naar haar zin in Gamleby. Janneke mist haar wel (ja, wij haar ook en andersom). Janneke kan trouwens al goed engels. Vanavond hed ze een heel gesprek met Simone in het engels gevoerd. Jetty speelt lekker door. Vanavond kwam ze beneden en gaf ze aan Simone een piepklein fruitschaaltje van klei. Daarin had ze peertjes, appels en bananen gemaakt, Net echt. Dat had ze "eventjes" in bed gemaakt.
Het is nog steeds erg koud. Het is de hele dag rond de min 7 geweest. Het is nu min 9 en (toevallig) droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten