dinsdag 16 november 2010

De dag begon prachtig. Mooi weer en koud. Echter een (groot) probleem: ik heb gisteren de auto buiten laten staan. En aangezien ik als eerste de auto moest gebruiken (zelfs om half zeven, midden in de nacht dus) moest ik de ruiten krabben. grr terwijl er een mooie garage klaar staat om de auto te beschermen tegen het zogenaamde onschuldige witte, maar in werkelijkheid keiharde nietsonzienende vorst. Toen ik eidenlijk wegreed was het buiten 4,5 graden onder nul en mijn temperatruur was ongeveer 45 graden. Vandaag heb ik veel gewerkt. Eerst van 7 tot 10 bij de gehandicapte zorg, toen naar mij FAS3 werk (met de werkelozen), vervolgens een lunch verzorgen. Als laatste weer bij de gehandicaptezorg gewerkt van half vier tot acht. Daar was het volop gekwebbel en geklaag. Wat was er gebeurd: ze hadden gisteren informatie gekregen over een werkschema dat al vanaf half juni loopt. Een conclusie was dat je of in de plus of in de min kon staan met je uren. Hoeveel wist niemand. En het ergste: als je te veel min uren hebt, moet je die terug betalen. Mooi hé bureaucratie. Kon gelijk weer de bedrijfsmaatschappelijk werker uithangen. Heerlijk!!
Jetty is vandaag thuis gebleven en dat was maar goed ook. Ze is gewoon erg moe en heeft een erg kort lontje. Hopen dat het snel wat beter gaat met het grietje. Met de andere twee ging het prima vandaag. Janneke had Malin mee naar huis genomen. Ze was erg verlegen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze bang is voor katten. Jolein had het goed op school. Simone is deels naar school geweest. Eerst vanochtend met Jetty thuis gewerkt voor school. De nodige opdrachten voor fotoshop gemaakt en vanmiddag naar school geweest (toen was ik grotendeels thuis). Vanavond heeft Simone pepernoten gemaakt. Lekker zijn ze. Een voordeel: voor 3 Nederlandse pepernoten hoef je maar 1 Siempepernoot te nemen. 
Het is nu ook weer koud buiten: minus 5,5 graad. Morgen verwachten ze een stevige wind vanuit het noord oosten. En daaruit komt donderdag waarschijnlijk weer sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten