maandag 15 november 2010

Maandag

Vandaag was het een gewone maandag, Ik naar het werk, Simone naar school en de kinderen ook naar hun school. Wat het melden waard is, is dat Simone een MVG (zeg maar een negen of een tien) heeft gekregen voor een essay voor het vak engels. Geweldig!
Toen ik vanmiddag Jetty haalde van school had ze erg veel hoofdpijn. Gisteren had ze ook al wat hoofdpijn, maar vandaag was het erger. Ze was daarnaast misselijk. We zullen zien hoe het morgen gaat. Ik denk dat ze een dagje thuis blijft. Het zijn een beetje moeilijke dagen voor haar denken we. Janneke heeft bij een meisje uit een andere klas gespeeld, Malin. Leuk en lief meisje. Ze wil helaas niet bij ons spelen omdat ze bang is voor katten. En ja, wij hebben vier van die monsters.
Vanavond had ik mijn eerste zangavond weer. Hier in Zweden is het helemaal te gek om in een koor mee te zingen. Ik zit in een gelegenheidskoor, een mannenkoor. Voor de kerst en voor Valborg (30 april) komen we bij elkaar, Ik zing de eerste bas. Leuk, maar allemaal nieuwe melodieen en teksten.

2 opmerkingen:

  1. Ach gos, die arme Jetty... Voelt ze zich alweer beter?
    En wat is Valborg? Een feestdag of iets dergelijks?

    Had ik al gezegd dat ik het leuk vind om (bijna) dagelijks op de hoogte gehouden te worden van jullie nieuwtjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Siem ik ben super trots op je met al die goede cijfers.
    En Jetty veel beterschap hoop dat je snel weer opknapt.
    Groetjes en knuffels

    BeantwoordenVerwijderen