woensdag 10 november 2010

Ditjes en datjes

Tja wat zal ik over vandaag schrijven. In eerste instantie is er niet veel gebeurd vandaag. Janneke was thuis omdat haar linkeroog was ontstoken. De onderkant van het oog was en is helemaal opgezet. Af en toe schoonmaken maar. Helaas doet het behoorlijk veel pijn en kan ze haar oog bijna niet dicht doen. Lastig als je wil gaan slapen.
Simone heeft op school een presentatie gegeven over het theater in de antieke tijd. Alles geheel in het Zweeds uiteraard. Ja, ja ik krijg een wijsneus wijze vrouw. Hiernaast heeft ze voor het vak engels een presentatie gegeven over het engelse schoolsysteem. Hoogst interessant....
Voor Jolein was het vandaag spannend om naar school te gaan. Gisteren had een leraar een bladzijde uit haar schrijfblok gescheurd zonder te vragen. Het blaadje was voor een medeleerling. Ze was daar terecht erg verbolgen over. Wij hebben 's avonds een boos mailtje naar hem gestuurd. En vandaag bood hij zijn excuses aan tegenover de hele klas hoe hij zich had gedragen. Tevens kreeg Jolein een heel nieuw schrijfblok. Dit was een grote opluchting voor Jolein.
Jetty had het naar haar zin op school. Vanavond waren zij en ik naar club. Ik had een groepje, inclusief Jetty, die linolieumdruk deden. Alleen hadden we geen linoleum, maar een latexplaatje. (Zelf gemaakt!!) Dat was erg leuk. De kinderen kregen een leuk resultaat.
Vanavond heb ik mijn vader nog geholpen met een software probleempje. Via het programma Teamviewer kan ik zijn computer overnemen en alles laten zien hoe hij moet handelen in bepaalde situaties. Een prachtprogramma is dat. Gratis en voor niks. En vandaag kreeg ik te horen dat mijn collega's bij de gehandicaptezorg erg tevreden zijn over mij.
Al met al toch wel wat om over te schrijven. Het weer: het sneeuwt licht nu. Temp minus 0,7. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten