woensdag 15 december 2010

Pfffff veel gewerkt deze week. Voor de gehandicaptezorg heb ik deze maand al 50 uur ingevallen. Ze zijn erg blij dat ik zovaak kan invallen. Goed voor onze rekening, maar wel vermoeiend. Want dit werk is eigenlijk altijd ´s avonds. Deze week bijvoorbeeld werk ik 4 avonden. En dat met de komende kerst...... Maar ik klaag niet, het is erg leuk werk. Verder loopt het hier zijn gangetje. De scholen lopen ten einde. Zowel Simone als Jolein zijn eigenlijk al helemaal klaar. Lekker relaxed. Jetty is opnieuw erg moe. Met Janneke vandaag naar de beugelarts geweest in Oskarshamn. Dat ging goed. De volgende tand wordt nu opgeschoven. De weg was niet echt goed. Maar rustig aan gereden. En zoals de traditie voorschrijft hebben we daarna lekker bij de MacDonalds gegeten. MMMMMM.
Buiten is het nu koud, minus 14. Maar de komende dagen wordt het wat milder weer, ongeveer minus 3 of 4 graden. Morgen en vrijdag wordt er sneeuw verwacht. We wachten wel weer af.

1 opmerking:

  1. pffff vandaag begon het hier met regenen alleen de vorst zat nog in de grond dus je raad het al glad.... Roos ging bijna onderuit met haar fiets maar gelukkig bleef ze staan. Na een hele dag regen begon het heel fanatiek te sneeuwen en ja hoor het blijft liggen. Nu is het even droog en vanacht gaat het vriezen. Erg leuk wordt dat morgenochtend.... Misschien lopend naar het werk Gelukkig heb ik een tussendienst en begin ik om 08.30 uur.
    Groetjes en dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen