woensdag 1 december 2010

Koud

Oh wat was het koud vandaag. Toen ik vanochtend naar Vimmerby reed om half 8 was het nog minus 21,5. Dat het zo koud is merken we direkt aan het benzine verbruik. Reden we in de zomer nog 1 op 15,9 is het verbruik gezakt naar 1 op 14 vandaag. Maar ja, stoelverwarming aan, en de warme ventilator op z'n hoogste stand. Verder was het een mooie dag: onbewolkt en zonnetje. Wel bleef de temperatuur rond de min 17. Gelukkig waaide het niet. Maar als het zo koud is voel je bijna niks meer, dus heeft het ook geen zin om over een gevoelstemperatuur te spreken.
Vanavond heb ik extra gewerkt bij de gehandicaptezorg. Daar was ik om 10 uur mee klaar. Simone heeft me opgehaald. Maar toen we thuis kwamen was het min 24,5..... De hemel is sterhelder. Nog veeel helderder dan in de zomer. Een apart soort lucht krijg je met dit weer.
De oplettende lezer heeft zeker al opgemerkt dat aan de onderkant van de berichten iets veranderd is. Ik heb een regel toegevoegd waarmee jullie je mening kunnen geven over het geschreven bericht. Jullie kunnen kiezen tussen leuk, niet leuk of hahaha. Klik op één van de opties en ik weet hoe het ervoor staat. Veel succes ermee!

1 opmerking:

  1. de winter gaat ons weer even verlaten zo na het weekend... snifsnif...maar het is nog vroeg in het seizoen..dus hopelijk nog de schaatsen onder binden over een maandje en sleeen op Hulshorsterzand..vorig jaar zo'n lol gehad met ons allen..hup van de hoge heuvels af!! YIHAAAAAA

    BeantwoordenVerwijderen