zaterdag 16 oktober 2010

Tjejkväll (uitspraak: sjeekwel)

Vandaag weer heerlijk weer. Hele dag in de tuin gewerkt. Kwart voor tien begonnen, toen was de vorst weg uit de bovenlaag van de grond. Nu is het hele deel bij de schuren en de garage winterklaar. Phoe dat kostte mij bijna 2 volle dagen. Nu nog de tuin zelf :(
Vanaf half zeven zijn Jetty en ik niet welkom thuis.... Dan is het tjejkväll. Ofwel een meidenavond. Minimaal 4 andere meiden komen hier om eerst te kletsen om vervolgens een film te gaan kijken (Mr en mrs Smith) Ik als man en kleine kinderen (of is dat dezelfde groep?) zijn niet welkom. Ik ga naar mijn vriend Kalle toe. zijn vrouw zit hier.....
Jolein is samen met een schoolvriendin vandaag wezen paard rijden (van 10.00 tot 16.00 uur voor 5 euro). Jolein betaalt 20 euro per maand en dan mag ze zoveel rijden als ze wil. Alleen het is ongeveer 20 min rijden om er te komen, maar erg leuk. Ze hebben op in totaal 4 paarden gereden. Van alles van rijden in het bos tot en met springen. Tijdens het ophalen mocht Jetty ook even rijden: 





























Het weer nu: onbewolkt, nog een beetje zon (gaat onder 17.50) Temperatuur: 2,4 graden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten