zondag 6 februari 2011

Wat een heerlijk weer vandaag zeg! De zon scheen uitbundig en de temperatuur liep lekker op tot zeker 5 graden. Wat een genot. We hebben een klein open halletje voor de voordeur (hoe heet zoiets??) en vanochtend scheen daar precies de zon op. Dan sta je daar uit de wind in de zon. mmmmmh een echt lente gevoel krijg je totdat je je ogen opendoet en sneeuw en ijs voor je ziet. Maar, gelukkig houdt sneeuw en ijs absoluut niet van zon en is de zon altijd sterker. Dus ook vandaag werd er meer gras zichtbaar. Ongelofelijk eigenlijk dat we gras voor ons huis hebben. Was het bijna vergeten. 
Na de kerkdienst heeft Nema heerlijk bij ons gespeeld met Janneke en Jetty. Jolein heeft paard gereden vanmiddag en Simone en ik lekker rustig aan gedaan. Ik heb vanmiddag nog een 24 zachte witte bolletjes gebakken. Via het internet heb ik een goed recept gevonden. De bolletjes worden mooi los en zien er goed uit. Iedereen houdt ervan. 
Als laatste nog even de zon op- en ondergang: vandaag ging ie op om 7.49 en onder om 16.32. Heerlijk dat het wat langer licht is. We hebben in de tuin lampen die op een tijdschakelaar staan en die gaan nog steeds om 3 uur aan. Dat was de tijd in december dat het al goed donker was. Wat een verschil!
Gelukkig hebben ze weer gebeld of ik morgen wil werken bij de gehandicapte zorg. Uiteraard wil ik dat. Ga morgen werken van half 4 tot tien uur 's avonds. Lekker wat uurtjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten