dinsdag 25 januari 2011

Wonder?

Ik heb altijd geleerd dat een computer geen fouten maakt, maar dat degene die achter dat ding zit foute invoer geeft. En ook dat de computer zeer snel is. Voer ik bijvoorbeeld de som 3456723 x 67845 / de wortel uit 98763451 in, geeft de computer het antwoord voordat ik mijn vinger van de enter toets heb gehaald. Nou dat is snel. Maar nu het omgekeerde. Gisteren introduceerde ik vol trots de nieuwe kop. Tot mijn grote teleurstelling kwam dat ding vaag over op de blog. Huil huil huil, slapeloze nacht, rode ogen enz. Tot vanmiddag rond 12 uur........ De kop staat er scherp op!!! Die gekke computer van de blog site heeft er blijkbaar ruim 12 uur over moeten doen om een klein kopje scherp weer te geven. Of zit hier de overheid achter?? Met de nieuwe wetgeving over het loggen van alle informatie die over de grenzen heen gaat, kan het zomaar zijn dat mijn kopje interessante info gaf aan de geheime luisteraars en kijkers. De rekenmachines van de geheime diensten hebben vast en zeker met de woorden sake, overleven en verboom een berekening gemaakt en tot de slotsom gekomen dat het een  gecodeerde anagram is van  bommen, vogels, slablaadjes en radicalisme....... Kan me allemaal niks schelen, ik ben blij dat de kop er nu goed uitziet. 
Hoe is het vandaag gegaan hier. Simone is thuis geweest met klachten van misselijkheid en beginnende blaasontsteking. Niet leuk. Maar ze is heel goed in bed gebleven en goed gerust! J3 zijn naar school geweest. Janneke heeft geschaatst in de ijshal. Heeft ze erg leuk gevonden. Jetty heb ik iets eerder opgehaald want die had sinds eergisteren last van een kies. Toen bleek dat er twee uit moesten werd ze heel verdrieting en bang. Gezien de vorige ervaring. Wat we ook zeiden tegen haar: nee ik wil nu niet. Gelukkig zijn ze hier superlief voor kinderen. Het is nu niet doorgegaan. Donderdag mag ze nu. Maar we hebben rustgevende medicijnen meegekregen die ze een uurtje voordat het gebeurt in moet nemen. Verder hebben ze extra tijd ingepland zodat ze eerst rustig een verdovend zalfje op het tandvlees krijgt en daarna heeeeeeel rustig de vloeistof in gespoten krijgt. De naald zal ze nl niet veel van voelen, het is meer de vloeistof die de pijn geeft. Niet leuk voor het meisje, maar ze heeft wel door dat het moet en is al begonnen met zich voor te bereiden op het geheel. Trots op haar! Ik heb vandaag gewerkt en de badkamer een goede beurt gegeven. 

1 opmerking:

  1. weer briljant broer! (mijn Neerlands weer niet..)
    De kop is supermooi, de foto's zijn geweldig en zelfs de geheime dienst was blijkbaar onder de indruk van jouw hoofd..die wilde ze beter zien...ze konden het niet geloven...

    BeantwoordenVerwijderen