zaterdag 4 juni 2011

Eindelijk!!!!!!!!!

Hier zijn we dan weer! Maar nu ben ik, Simone, die deze keer schrijft. Sake heeft het heeeeeeeel erruuuuuug druk namelijk. Hij heeft nu 3 banen. 50% bij Kröngården, oproepkracht bij de gemeente bij de gehandicaptenzorg en 4 personen die hij bezoekt minstens 1 keer per week.


Ik ben klaar met school voor dit termijn in ieder geval. Heb alles ingeleverd en alle toetsen gedaan. Heb al vier cijfers binnen van de 6. Een Mvg voor Engels B, Multimedia A, Wiskunde A en Natuurkunde A. Ben er erg blij mee. Ik geloof dat ik ook een Mvg krijg voor Multimedia B en ik hoop werkelijk dat ik dat ook krijg voor Zweeds B maar ik ben niet helemaal zeker kan ook een Vg worden. Mvg is een 9 of 10 een Vg is een 7 of 8. De kinderen hebben hun laatse schooldag 15 juni, laat voor Zweedse begrippen en ik 10 juni. Heerlijk. Ik heb geen zomerwerk maar met Sake's inkomsten kunnen we het redden.


Gisteren is Sake met Jetty naar Kalmar geweest en zijn naar Leolekland geweest een soort Monkey Town en daarna naar een experimentlab waar je allerlei testjes en dingen kon doen. Ze hebben het heel leuk gehad. Jolein, Janneke en ik zijn naar Linköping gegaan en het geld zo'n beetje opgemaakt aan kleren en andere leuke dingen. We waren daar om 10 uur en gingen terug om 17 uur met het gevoel dat we nog wel een tijdje door konden gaan, maar we gingen Sake en Jetty ophalen en die kwamen terug om 18 uur. Een hele gezellige dag. Dat was het voor nu. 


Ga proberen om foto's van Jetty van gisteren erop te zetten.


O ja Jolein en ik gaan vandaag naar een bruiloft. De eerste hier in Zweden we zijn erg benieuwd.


Kusjes.....

1 opmerking:

  1. Hey, wat leuk om weer wat te horen van jullie.
    Nou Simone je bent een exact men aan het worden, mooie studieresultaten hoor en dan lekker vakantievieren.
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen