maandag 6 juni 2011

National Dag

Vandaag is het nationale dag in Zweden. Een vrije dag en er wordt niet veel aan gedaan eigenlijk. Alleen in Stockholm zijn er veel activiteiten. Wij hadden vrienden uitgenodigd met hun kinderen om te komen grillen, bbqen. Heel gezellig hebben we het gehad. Kalle en Rebecka hebben drie kleine kinderen Neema is 5 jaar en Frida 3,5 en in februari hebben ze een zoon gekregen, Silas. Jetty en Neema spelen heel leuk samen en hebben een heleboel bloemen geplukt. 













Onze kippen zijn aan het broeden op 11 eieren we zijn erg beniewd hoeveel kuikens we krijgen. Erg spannend allemaal.


Mijn rabarbersap is erg goed gelukt. Hier het resultaat.


Morgen beginnen de scholen weer voor een week en dan is het zomervakantie. Ik hoop dat we mooi weer hebben dit jaar en dat we veel in ons meer kunnen zwemmen. Gisteren zijn Janneke Jetty en ik wezen zwemmen in het meer. Of zwemmen ik durfde niet goed veeeeeeeels te koud en Janneke en Jetty zijn echte waterratten dus die hadden er geen problemen mee. Helaas camera vergeten dus geen foto's.
Ik heb gisteren een heel mooi boek gelezen. Haar naam is Sarah. Een echte aanrader ik heb hem in een dag helemaal uitgelezen en zeer genoten van alle mooie en vooral indringende hoeken de auteur een van de zwarste dagenin de Franse geschiedenis heeft beschreven.


Puss och kram





Geen opmerkingen:

Een reactie posten