zondag 22 januari 2012

Eindelijk!





Eindelijk de lang verwachte en verafschuwde sneeuw..... Maar mooi is het. Ik heb vanmorgen een pad geschoven, hopen dat Sake voor de garage wil schuiven, dat was een beetje te veel van het goede voor mij. Er is vannacht zeker 1 dm sneeuw gekomen en ze verwachten nog meer.


Jetty zou ik naar bed brengen van de week en ik zei tegen haar dat ik haar snel naar bed zou brengen. Toen gaf ze dit antwoord:


Tuut tuut helaas kan Jetty op dit moment niet antwoorden
Probeer het later nog een keer....


Hej då tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Hej, hej, slimme meid die Jetty. Mooi joh de sneeuw. Hier alleen maar regen. Saai. Tot skypes. ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat jullie niet van paadjes schoonmaken waren... hihi. Hier alleen nog maar regen en wind.
    En Jetty heeft goede humor
    Groetjes Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor die sneeuw! Hier komen de sneeuwklokjes al boven de grond en de vogels beginnen ook te zingen, kortom als het niet regent lijkt het wel of het lente is.
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf!!! heerlijk die sneeuw, benijd je...mis het hier enorm! hazelaar staat al in bloei en Cas heeft zijn eerste last al van allergie(nu gras lijkt te minderen, krijgt ie de rest voor de kiezen lijkt wel!)

    Jetty!! Je bent geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen