donderdag 29 december 2011

Stockholm

Gisteren zijn we in Stockholm geweest. Erg mooie stad en heerlijk om weer eens mensen om je heen te hebben. Sake leefde helemaal op terwijl Jolein het liefst weer naar huis wilde....


Onze paspoorten zijn besteld en betaald. Gelukkig hoef je ze niet meer persoonlijk op te halen maar sturen ze die op. En dan kunnen we ze ophalen bij het postkantoor. Dat scheelt weer een rit naar Stockholm over twee weken. 


We hebben gewinkeld, mensen bekeken en Jetty moest heel hard lachen toen ze iemand met groen haar zag, hoe bedoel je een plattelandsmeisje. Maar van alle kinderen heeft Jetty nog het meest genoten van de grote stad. Alles wat je kon kopen en bekijken, ze keek haar ogen uit. 


Vandaag ben ik met Janneke naar Oskarshamn gereden zo'n honderd kilometer hier vandaan voor Janneke d'r beugel. We hebben lekker bij de MacDonalds wat gegeten en dan weer honderd kilometer terug. Dit ritje doen we ongeveer een keer per maand. Een leuk uitstapje en zeer goed te doen.


Sake werkt vandaag dus ik heb hem eigenlijk niet gezien ik ging samen met Janneke om halv negen weg en Sake begon om twaalf uur. Ik kwam rond half een weer thuis en Sake verwacht ik rond negen uur weer thuis. Dan krijgt ie een lekker glaasje wijn.


De meiden genieten volop van hun vakantie. Ik niet echt, weet niet goed wat ik moet doen met mijn tijd en dus maak ik schoon, niet echt leuk maar wel handig... Als alles weer aan de gang is dan heb ik niet zo heel veel tijd om alles grondig schoon te maken. 'Elk nadeel heb zijn voordeel..

Hej då=)

1 opmerking:

  1. Ik heb dat probleem opgelost door te gaan fietsen of te gaan hardlopen want van schoonmaken wordt ik helemaal niet vrolijk :)
    xxx Myriam

    BeantwoordenVerwijderen