vrijdag 23 december 2011

Julgodis

Radiokaka

De laatste twee dagen ben ik bezig met het maken van julgodis. Iedereen die ik ken in Zweden maakt zelf zijn snoep voor de kerst. Dus ik waag me elk jaar aan dit fenomeen en het wordt elk jaar beter en lekkerder en ik durf steeds meer lekkere dingen te maken. Zoals Radiokaka is voor dit jaar een primeur terwijl de knäck en rocky roads oude bekenden zijn. Dit jaar maak ik ook voor het eerst fudge, die staat nu op het fornuis en ik luister tegelijkertijd naar spotify. Heerlijk...... De rest is druk bezig met de surprisen die we dit jaar voor het eerst hebben. Janneke is heel goed in planeren en is al klaar. Terwijl ik nog moet beginnen hahaha degene die altijd alles plant en op tijd klaar wil zijn is nog niet eens begonnen, maar het idee is er. Hoeft alleen nog maar uitgevoerd te worden.....



Knäck

Rocky Roads





Mijn speellijst
Willen jullie een recept? Schrijf een kommentaar dan lever ik het recept aan.
Hej då!

2 opmerkingen:

  1. Ah..dus je wil graag reactie...en ik wil het recept!! ben steeds doller op Zweedse lekkernijen aan het worden hahahaha...

    Dikke kus lieve familie in Zweden!
    Kram!

    Hej da!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er lekker uit!!!!!
    groetjes fam Celie

    BeantwoordenVerwijderen