zaterdag 27 april 2013

Groen

Eindelijk word het weer groen hier. Na maanden wit en een week of drie  kale vlakten en verdord gras begint er eindelijk weer iets groens te groeien. Het gras wordt groener en groener elke dag,de appelbomen krijgen knoppen en de sneeuwklokjes en de krokussen bloeien volop. De tulpen steken hun kopjes boven de grond. Over een paar dagen neemt de scinnia de grasmat over we verlangen. En hopelijk gaan de bosanemoontjes ook snel bloeien dan is het hele bos bezaait mer witte bloemetjes zo magisch.

Ik tankte afgelopen woensdagmiddag en sinsdien heb ik alweer   300 km gereden en dan alleen maar hier in de buurt. Je leert echt anders met afstanden om te gaan, vooral als je van midden Nederland komt. Afgelopen week is Sake samen met Janneke naar een open dag geweest van een school waar Janneke graag naar toe wil, in Kalmar 150 km zuidwaarts. Daar rij je rustig naar toe. Het was een leuke school en we hopen dat ze aangenomen wordt over een jaar. Dan wordt het elke dag heen en weer naar Kalmar, 2 uur duurt een enkele reis.

Daarnaast is deze week voorbijgevlogen. Ik ben eindelijk beter van de griep en de meiden zijn ook allemaal ziek geweest en nu is Sake ziek. Maar goed dan zijn we er ook een tijd vanaf. Hier een paar foto's die ik net genomen heb van de tuin en het huis.

-



1 opmerking:

  1. Wat wonen jullie geweldig mooi. En dan heb ik alleen nog maar deze beelden bekeken. Je begrijpt ik ga er eens rustig voor zitten!!!

    BeantwoordenVerwijderen