vrijdag 19 augustus 2011

Mijn werk

Mijn vakantiewerk zit erop. Jammer want ik had het erg naar mijn zin. Ik heb op de dagis( kinderdagverblijf) gewerkt hier in het dorp. Allemaal lieve peuters, kleuters en schoolkinderen. Ik maakte schoon, kookte ontbijt, griesmeel en havermout. Daarnaast kookte ik lunch, ja hier in Zweden eet je warm tussen de middag. En ' s avonds ook. Elke keer kreeg ik te horen dat ik superlekker had gekookt. Wat weer aparte reacties van mijn gezin opleverde, zoals heb je het eten niet laten aanbranden dan?, was de rijst dan niet klef? en ga zo maar door.....


Zeb, een jochie van 7 jaar, 's morgens bij het ontbijt. Simone? Ja. Heb je een baby in je buik? Nee ik heb een heerlijke dikke buik van mezelf. O ik dacht al dat je dik leek. hahhahha heerlijk kinderen.


Elias, een knulletje van 4 jaar. Juuuuf. Ja wat is er? Mijn vader kan je dood maken. Wat? Alle jufs in de stress. Ik: Waarvoor wil hij dat dan? Nee hij wil het niet, maar hij kan het wel! Waarom dan? Hij is veeeeeel groter dan wat jij bent..


Jennifer, een iel meisje van precies 4, Simone? Ja Jennifer? Ik vind jou lief.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten