dinsdag 26 november 2013

Vandaag

Eerst maar eens de fout van gisteren...we proberen het weer in plaats van een nieuw verzoek. Soms een beetje moeilijk met twee talen die je in je hoofd hebt de hele dag.

Vannacht is het voor het eerst goed koud geweest - 10...brrr maar heerlijk vind ik.

Vandaag moet Jetty naar de mondhygieniste en Jolein gaat met haar mee. Fijn dat ze haar rijbewijs heeft. Daarna gaan ze samen uit eten. Janneke heeft theater vanavond en det ook in de stad. Dus vanavond eten Sake en ik pizza.

Vanmorgen heb ik een gesprek met school over mijn thuistentamens over mijn vraag of ik verlenging van tijd mag om ze in te leveren. Ik heb een week extra nodig om de taal goed te krijgen en dat houd in dat ik nu een week minder de tijd heb voor de inhoud. Ik hoop dat we een oplossing kunnen vinden.

Onze heerlijke kachel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten